Sommarlistan

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Oj! Svårt att säga då jag trivs på många ställen. Skärgården, stränder och mysiga kvällar med nära vänner sitter jävligt fint.

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
- Jag gör det med någon eller några jag trivs med, på en avskärmad plats, fint väder, bad, glass, grillat, jordgubbar och en gitarr vid eld senare på kvällen.

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- Kyckling, oxfilé, lax, halloumi, äpple, paprika.

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Jag ska jobba, jobba, träna och sen ev jobba lite till. Förhoppningsvis ska jag åka iväg någonstans med Kalle i slutet av sommaren.

5. Dina bästa sommarfärger?
- VIT. Jeans och guld.

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Grilla korv med bröd. Haha? Eller typ en päronsplit på stranden.

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Svårt att svara på. Somrarna uppe i Norrland med mina farföräldrar lärde mig nog en hel del om mig själv och sen trivs jag duktigt bra hemma med vänner också.

8. Havet, sjön eller poolen?
- Alla tre, vid olika tillfällen.

9. Vad väljer du i glassbaren?
-
Choklad, apelsin och sommarens nya smaker.

10. Vart går din drömsemester?
- Min drömsemester skulle jag vilja göra under hösten då det är kallt i sverige, gärna till Nya Zeeland, Malaysia eller Syd Afrika.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0