Tungpiercing

http://th06.deviantart.net/fs16/300W/i/2007/219/a/5/tongue_piercing_by_kristuzhe.jpg
Är sjuuukt sugen på att skaffa en tungpiercing. Har velat göra en i år och känner att nackpiercingen får vänta lite pga av priset som är nästan 3 ggr priset för en tungpiercing. Dessutom är tungan en rätt "osynlig" plats.
Pappa är inte så imponerad men älskade papi, man lever bara en gång, och tro mig, jag kommer ta ut den den dagen jag skaffar barn och påbörjar mitt "överdrivet mogna" liv. Kommer med största sannolikhet att plocka ut båda piercingens i naveln då också.
Det finns ju dessutom alltid värre.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0