Min vecka

Känner mig allmänt duktig som varit ute och joggat+powerwalkat för 5e gången på 6 dar.
Vi ska ju träna 6 ggr i veckan så det känns bra att jag tagit tag i det ordentligt även fast de gemensamma träningarna upphört nu.


Veckan ser ut som följande:

Tisdag:
Jobba på dagen, Kalle kommer hem och ska sova här, överväger att åka och simma efter jobbet. Ska fixa lite med jämställdhetsbandet också.

Onsdag:
Jobba på dagen. Fixa med bandet och förhoppningsvis umgås med Kallish.
Träna.

Torsdag:
Jobba på dagen. Arbeta med bandet hemma hos mig tillsammans med Izabelle.

Fredag:
Jobba på dagen. Jobba på Lida country festival på kvällen.
Försöka att hinna träna lite däremellan.

Lördag:
Jobba på Lida country festival. Förhoppningsvis umgås lite med Kallish också.
Träna.

Söndag:
Jobba på Lida Country festival. Troligtvis gå på bio och se twilight. Haha.
Träna.



Varför känns det som att det enda jag gör är att jobba och träna nu för tiden?
Whats up med att jag har sommarlov, hallå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0