Vad händer idag?

Solen skiner. Jag har just ätit en maffigare frukost än vad jag brukar och känner mig duktigt mätt.
Har planer på att övningsköra med mami idag så fort kvinnan behagar masa sig upp ur sängen.
Överväger att ta en rask promenad innan så man kommer igång i kroppen.

Pappa hade klagomål på att det inte fanns någon hockeybild i headern så får väl se till att fixa det senare idag då, haha.

Skulle vilja behöva städa lite i mitt rum också, men det hamnar långt ned på listan idag.

Livstecken från Kalle i Grekland nyss också i form av sms. Sitter och pressar en låt jag hörde första gången hos honom och direkt föll för.

Shinedown - Simple Man




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0