Distrikslaget, Johanna och utställningen

Dagen har varit sisådär. Skolan var bajs för fick inget gjort.
När jag kom hem möttes jag av ett trevligt brev i brevlådan om att jag kommit med i Stockholms Distrikslag F18 Region Öst så ska spela turnering med dem den 27:e mars. Ska bli kul som fan!

Sedan tog jag min kamera och drog mig mot bussen. Träffade min vän Johanna där som också skulle in till stan, på casting så vi hade sällskap hela vägen. Fick kolla igenom hela hennes portfolio (hon är modell) och vad säger man? - Vad fan är inte jag sådär snygg för?! Googlade hennes namn och fick upp en del foton.
http://i41.tinypic.com/219ubkh.jpg

Guess what? Kvinnan är osminkad på båda fotona och det där är hennes naturliga hårfärg. Avundsjuk?- Hell yeah.


Fick i alla fall till nästan 200 klickade foton mellan Söder och Hornstull så ska lägga upp några vartefter.
Har äntligen bestämt mig för ett tema för utställningen jag ska vara med på också!
Svårt som fan att skildra bara..

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-03-12 @ 18:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0