Dagens bikt

Någon gång i höstas ställde jag in ett alarm på mobilen som skulle påminna mig om att göra klart kompletteringsuppgifter i datakunskap för ett högre betyg. Man har fram till att man går ut trean på sig att göra dessa men jag tänkte göra dem snarast så att det var avklarat liksom.
Jag ställde in att alarmet skulle ringa varje dag kl 17 och sen skulle jag ta bort påminnelsen när jag gjort uppgifterna.

Nu har det gått över 7 månader sen dess och mitt alarm ringer fortfarande varje dag kl 17.
Det är bara det att idag tänker jag inte att "Aha, just det, uppgifterna" utan snarare "Åh, okej. Nu är klockan fem.".


Illa? Jävligt illa.

Kommentarer
Postat av: Moa :)

2010-05-08 @ 17:08:37
URL: http://picturesbymoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0