Dagens bikt

Kalle tyckte jag skulle sjunga Aqua igår i duschen, och då kom jag att tänka på en massa nostalgiska låtar man lyssnade på som liten. Och här kommer även dagens bikt in i bilden.
Ni minns på den tiden då låtarna var på CD och inte i ipoden eller sådär?
Den tiden, närmare bestämt 1999 tror jag så köpte jag min första skiva.
Smurfhits 3 tror jag att det var om jag inte misstar mig helt. En jävla bra första skiva måste jag säga. Hahahaha.

http://covers.mp3panda.com:8080/covers/47/47949/alb_210496_big.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0