Dagens träningspass

Kom nyss hem från ett svettigt men ändå ganska lagom träningspass såhär på fredags eftermiddagen/tidig kväll.
Körde intervaller; springa 2 min och sen vila 1 min. x10
Folk tittade lite underligt på mig när jag bara stannade sådär helt plötsligt och sen började springa igen. Haha.
Självklart gick jag emellan för att hålla igång benen.

Sen körde jag enbenshopp, skridskohopp och grodhopp 60, 60 och 30 repitioner.
Och ioch med det så var dagens träningspass finitio. Skönt.

Ska hoppa i en välförtjänt dusch, göra något snabb middag och sedan drar jag in till Kungsan med Netts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0