De tror att det är dem som får andra att fatta sina beslut

Det är helt fantastiskt hur självupptagna och blinda folk kan vara.
Allting handlar om dem.
Om inte resterande samhället kretsar kring dem så är det något som är fel.
Så fort folk råkar göra något liknande som dessa människor tror de att det är dem som har fått andra göra som det.
Liksom va? HAHAHAHAHA.
Det finns FLERA MILJARDER människor som spatsera på denna planet. Tror du inte att det är flera av dem som varje dag tar liknande beslut eller?
De tror att alla vill vara deras bästa vänner. Och fattar inte vinken när andra ber dem dra."Vadå? Finns det folk som inte tycker om mig? Vem kan inte tycka om mig? - Jag är ju perfekt".
Självklart tror dem inte det eftersom att hela världen kretsar kring dessa självupptagna egon.

Jag hatar den här typen av människa. Verkligen hatar. En av väldigt få saker som jag kan uttrycka ett rent hat emot.
Jag skulle vilja kalla det dålig uppfostran. Brist på respekt och självdistans. Kanske har man inte upplevt tillräckligt i livet och reflekterat över det så att man uppnått det intellekt man borde i en viss ålder?
Eller så kanske man föds med någon social störning, som gör att man inte kan förstå empati och ha medkänsla?


Tackar den gud jag inte tror på för att denna typ av människor är en utstött minoritet.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

2010-05-20 @ 22:42:28
URL: http://beckapekka.blogg.se/
Postat av: sandra

2010-05-21 @ 18:55:34
URL: http://supersyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0