Förlåt

Ledsen för dålig updatering. Varit med Kalle hela tiden typ. Vi var och käkade thai till lunch idag och sen fick jag as ont i magen och gick hem och skulle vila lite. Klockan var kanske två.
And guess what?
Jag vaknade för typ 10 min sen. Haha. Dock utan magont!

Men men.. hm..

Ska plocka lite snabbt i mitt rum, ta en välbehövlig dusch och sen kommer förmodligen han hit ikväll.
Brors flickvän är på besök också.

nåväl. Bättre uppdatering i veckan. Promise.

Foto jag tog på bror för några dagar sedan. Och JA, jag vet att bilden är tokexponerad, men jag gillart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0