Frågor om Kalle



Svar: Till och börja med tack så mycket!
Haha. Tar upp svaret offentligt eftersom att det inte bara du som har frågat utan rätt många till.
Vet inte riktigt vad jag ska säga om Kalle. Han och jag träffades av en ren slump för ett litet tag sedan genom Nettan när vi var ute. Han har gått i samma klass förut som henne och flera andra jag känner.

Om vi är tillsammans? Ja du, helt ärligt så vet jag inte exakt exakt vart vi står. Jag tycker om honom och han säger att han tycker om mig, mer än så är inte uttalat liksom.

Kalle är lika gammal som mig, dvs 18, har rätt mörk brunt hår, är liite längre än mig (jag är 175 cm) han går el-programmet på ett gymnasium i stan men har nu praktik. Det är ca 15 min emellan oss om man går, vilket är sjukt kort egentligen, och vi har aldrig någonsin setts förut. Haha.

Vet inte mer vad jag ska säga om honom. Finns det fler frågor är de välkomna, men hoppas att jag gett alla som undrade en lite mer målande bild.

Ha det bäst du med Sara!




Update: SARA självklart, ingenting annat. Ber om ursäkt och tackar för rättelsen.
Hade lite för bråttom när jag skrev i morse.

Kommentarer
Postat av: rebecka

2010-05-31 @ 15:07:42
Postat av: Victoria ♥

2010-05-31 @ 19:46:11
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0