God natt

Lite halv dålig updatering idag för att vara jag. Men har inte haft något att säga liksom. Haha.
Gick en lååååång promenad på typ 2,5 timme med Lovisa i morse, kom hem, satt här i en stund, sorterade lite bland mina skor och avslutade kvällen med att baka äppelpaj och kolla när Sverige slog Kanada i VM
.

Ska gå och lägga mig alldeles strax för i morgon är det "back to reality" och träningsdags igen. Morgondagens träning ska vara någon typ av utmaning som ska vara anstängade som fan så det ska bli spännande.



Nu ska jag sova.
Natti natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0