Helt rättvist



Läs hela artikeln här.

Är det bara jag som tycker att det här är TOTALT RÄTTVIST?
I fall det faktiskt är så att han våldtog henne, vill säga.

Varför ska han få gå och beröva någon dennes trygghet och ge men för livet helt ostraffat?
Det är trots allt så att det är TUSENTALS män som varje år våldtar kvinnor och inte bestraffas för det.
Sen finns det olika "nivåer" av våldtäkt också. Människor som utför grova våldtäckter upprepade gånger borde kasteras/steriliseras för tanken på att sådana människor kan få barn skrämmer mig rejält.
Hans armar kommer att läka även om det är fel om de slagit/sparkat honom mot huvudet, men att ha blivit våldtagen läker inte. Inte i närheten av så snabbt som två armar i alla fall.

Sverige är ett jävla mesigt land när det gäller lagar och bestraffning.

Kommentarer
Postat av: V A N E S S A

2010-05-30 @ 21:15:05
URL: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0