Idag har jag:

Söndagar är den officiella vilodagen, right?
Men jag är inte en sådan person riktigt. Klarar inte av att göra "ingenting".
Så idag har jag:
- Varit till Huddinge och köpt en grej till bror.
- Tillsammans med familjen bytt däck på min bil, fixat med min gamla moppe som min bror nu får och sådant.
- Varit med pappa och fyllt luft i min bil.
- Övningskört en timme med mamma i hennes bil på den krokigaste vägen jag någonsin åkt på. (!)

Resten av dagen ska jag:
- Äta räkor och baguette till middag.
- Ta ett varmt bad.
- Gå och lägga mig i tid, för en gång skull..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0