LG hockey, blekning och nya bikintrosor

Sverige vann matchen i LG hockeygames mot Finland med 3-2.
Vet inte om det mest pinsamma är att Sverige kom sist, eller det faktum att Finland som vann hela turneringen förlorade mot laget som kom sist. Haha.


Ska plugga lite och prova biknitrosor jag köpte idag i Globen. 20:- paret var så jävla värt.
Hittade underdelen till en av överdelarna jag har så det var taget.

Blev en god lunch i form av sushi också, så jag har levt på god mat hela helgen nu. Haha.
Snacka om fail att behöva äta skolmaten nu nästa vecka.


Jag blekte föresten utväxten idag.
Känner mig som en ny människa. ÄLSKAR att ha helt blondt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0