Min dag i korthet

Efter ännu mera träning idag är låren i en annan värld och jag har allt annat än en bra hållning.
Ser ut lite som ringaren i notredam (stavning på det?) ni vet?

Dagens inleddes med ett sms halv 9 om att vårat prov började 9.
GREAT då låg jag fortfarande kvar i sängen eftersom att vårat schema säger 10, eller egentligen 10:20 idag.
Hann i alla fall till provet och det var rätt lätt, S k ö n t.

Fick därefter den enda (?) uppgiften för dagen, som gick ut på att åka tåg eller något liknande och avlyssna det folk sa. Deras såkallade talspråk. Jag, Izabelle och Bella bestämde oss för att åka tåg och vi vände och började åka tillbaks i Ullriksdal. Dvs drygt en halvtimme med pendel från skolan. Dock var det ett elfel i Älvsjö så tåget stannade i Årstaberg (dvs ungefär en kvart från skolan?) och blev stillastående. Och vi strandsatta utan ersättningsbussar.
Fick spendera kommande 2 timmar i Årstaberg och kom tillbaks till Tumba vid 14. Kul.

Sen var det Vatten gympa och vattenfys.
Skönt men lite halv knasigt sådär.

Efter det tog jag bussen till stationen, mötte upp Izabelle igen för att ha ett möte på Botkyrkas kompentens och arbets center (typ?) om att hon och jag ansökt om något som heter sommarentrepenör.
Mötet gick bra, det kändes som att dem var positiva till våran idé men vi får besked om det på onsdag nästa vecka senast. Kan berätta mer om detta när vi fått reda på om vi fått det eller inte.
Min magkänsla säger mig dock att oddsen är på vår sida.




Kvällen avslutades med backträning, hopp och liite löpning i Flottsbro.
Var hälsad feeta träningsvärk. I´vemissyoualot-not. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0