Utlänska män som fotar svenska tjejer

Igår morse på bussen var det två tyska (?) män i typ 35-45 års åldern som stod och samtalade. Plötsligt avbryter den ena och går fram till mig.
Han frågar på tyska om jag pratar tyska.
Jag: Eeeehhh.. NO.
Han: Oh, okej.

Liksom vad fan?
När jag sedan ska gå av bussen kommer han fram ännu en gång.
Han: Do you speak english?
Jag: Ehm.. A bit, yes.
Han: You are a wonderful woman!
Jag: ehhhhh.. Thanks. *går snabbt därifrån*

Min sponta reaktion, EUUUW. Vad i helvete? Äckligt!


Några timmar senare sitter jag på tåget påväg mot träningen och sitter i samma vagn som 4 typ baltiska män.
De har hissat ned fönstret på tåget (gammalt SL tåg) och sitter med sin mobilkamera och filmar och skriker på några blonda tjejer utanför på andra plattformen. Även dessa män är runt mellan 25 och 40 och vad fan är det med dem?


För några dagar sedan när jag skulle åka iväg blev jag tvungen att åka ersättningsbuss pga av strul med tågen.
Då är det även den gången två baltiska män som tittar som fan på mig, flinar, säger något jag inte förstår och flinar ännu mer. Jag tittar ned på mobilen, byter låt i headsetet och när jag kollar upp igen står den JÄVELN och fotar mig med sin jävla mobilkamera! Blev sjukt förbannad men försökte mest gömma mig bakom en annan kvinna och vrida huvudet och kroppen så långt ifrån dem som de var möjligt. Jävla idioter! Vad fan håller dem på med?


1. Vad fan är grejen med att fota blonda tjejer?
2. Vad fan är grejen med ÄLDRE MÄN GAMLA GUBBAR som fotar yngre tjejer på stan?
3. Vad fan gör dem med dessa foton?
4. Vad fan gör alla baltiska män här?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0