Världens grej

När man sover för länge på "helger/lediga dagar" då blir min pappa tokig för att man "sover bort hela dagen" och så ringer han och väcker en ibland på sommarlovet för att man "ska gå upp i tid". Irriterande? - Svar ja.

Och idag, när jag faktiskt gick upp lite tidigare än vad jag brukar då är det världens grej.
"Hur kommer det sig att du är uppe såhär tidigt?", "Vad ska du göra idag eftersom att du är uppe såhär dags?".


Pappa, såhär är det. Jag sover tills jag vaknar. När det nu blir får naturen utvisa.

Kommentarer
Postat av: Amis

2010-05-13 @ 10:19:38
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0