Waldermarsudde och ögonfransar

76 pers har hittils hittat hit idag. (shit vad många h:n det blev i meningen, haha.)
Anyway.

Jääävligt skön dag. Inledde förmiddagen med träning och rörde mig senare in mot city där jag tog bussen ut ill Waldermarsudde och schteekte med en skön bok, jordgubbar och alla andra stockholmare som också beslutat sig för att vara där.
Lite halv segt att vara helt själv men jag tror det är nyttigt att umgås med sig själv då och då. För om jag inte står ut att vara med mig själv, vem fan ska då annars göra det? Haha.

Tog ett par skor som är HÖGA, SNYGGA och SOMRIGA men inte överdrivet fotriktiga och dessutom har jag inte haft dem sen förra sommaren, vilket resulterade i skavsår. Nåväl.

På bussen tillbaks klev det på en skolklass typ vid grönalund och 3-4 tjejer satt och TOK stirrade på mig och viskade.
Uppfattade ord som "lösögonfransar" och när jag fixade mitt smink litegrann så hörde jag "vad gör hon nu då?". HAHAHA. När vi var vid slutstationen kom en tjej fram och sa att "Måste bara säga att du har sjukt snygga ögonfransar!".  Vad säger man? - Man tackar. :)

Gråaktigt foto, men det är för att det är oredigarat, tjoho.

Nu ska jag snart äta grillad maaat och sen eventuellt ta en promenad. Vädret är ju som A L L A har påpekat idag fantastiskt. Hoppas ni får en grym kväll ni med!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

2010-05-15 @ 20:44:27
URL: http://duvetnanna.blogg.se/
Postat av: Nathalie

2010-05-16 @ 09:58:02
URL: http://duvetnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0