En egocentrisk almanacka

Fick hem ett brev idag..



Där det låg ett paket, en liten parfym från The body shop och ett brev.


I paketet låg en almanacka som jag fått av Vulkan.se.


Älskar att den är stor och har MÅNGA rutor för varje dag, mina dagar blir ju lätt fyllda med många saker.
Dock börjar den inte gälla fören i slutet av december, men det får jag leva med.

Gör din egen almanacka på vulkan.se och få 20% rabatt om du anger rabattkoden "blogg2010".

Tack så jätte mycket Vukan.se, jag är jätte nöjd!

Kommentarer
Postat av: erik

2010-11-01 @ 19:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0