Harry Potter + Match

Efter många om och men så ska jag spela matchen i dag trots allt. Med juniorerna.
Hur sjukt det än är. Haha. Har inte spelat en juniormatch på hur länge som helst.

Ett annat stort plus är att jag och Kalle ska gå på bio efter matchen och se Harry Potter
. ÄLSKAR Harry Potter och har alltid gjort. Läste de första böckerna när jag var 7 (!!) år och har läst de 4 första böckerna 2 ggr.
Sen tiden för läsandet krymte en aning har jag istället kikat på filmerna och tycker dem är guld.
Enda fantasy-inspirerade skiten jag någonsin gillat.
Har dessutom inte träffat min bebi på några dagar nu så saknar honom massvis.


http://gladjeflickorna.blogg.se/images/2010/harry-potter_46615033_117081405.jpg
bildkälla.

hm.. så lägger jag in en bild på H P direkt efter mitt uttalande om att jag saknar mig pojkvän.
HAHAHAHA. ...No way.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0