Intervaller + filmåterlämning

Missade ju träningen igår, och ska ta igen fysen i alla fall. Intervaller.
Tänkte slå två flugor i en smäll och lämna tillbaks en massa videofilmer också när jag ändå är ute och rör på mig.
hm.. Det är en film, jag har lånat den 2 ggr nu när jag "mass-lånat" filmer och jag har fortfarande inte hunnit se den.
Gah. Ångest.

Nåväl. Det regnar också, men det gillas.
Då kan jag krypa ned i ett as varmt bad sen och njuta gärnet.
Det är föresten jävligt skönt att springa i regn. Man blir inte sådär äckligt varm som man blir om solen skiner liksom, och dessutom minskar människor som är ute och rör sig och därmed i vägen markant. Haha.
Skulle dessutom vilja köra poweryoga snart också. Saknat det galet..

Träning ikväll också, får se vad som händer fram tills dess.

Nu ska jag gå och göra något vettigt av mitt höstlov.
Pusspåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0