Ung & bortskämd

Låg i badet och kollade på Ung & Bortskämd på datorn.
Sjukt egentligen.

Pappa brukar gnälla om att jag är bortskämd.
Jag är light x10000 i jämförelse med ungdomarna i programmet.
Och det sjuka är att deras föräldrar tycker att det är FULLT normalt att betala en lägenhet åt sin unge, åka dit med frukost, lunch och middag, städa och diska samt tvätta när man är där och lämna en "lön" för ingenting åt barnet liksom.
Kan ju tycka att en "normal" grej är väl att åtminstone ta undan sina egna saker regelbundet?
Förstår om man bor själv att man kanske inte orkar ta upp allt samma dag som det hamnar på golvet, men sjukt om mammsen eller pappsen ska åka dit och ta upp det. Haha. Eller?

Sen vet dem inte hur man handlar på ICA, för vissa var det första gången.
Dem kan inte diska/städa/laga mat och en tjej konstaterar att en tjej BÖR lägga minst 20 min på morgonen på sitt smink. Som att man inte får göra som man vill?

Nåväl..
Min nya "favorit karaktär" är den kvinnliga POJKEN på 20 bast som för övrigt stalkar bloggaren Paow.
Hahaha. Han är sveriges svar på Chris Crocker. Minns ni honom?

artikel från Aftonbladet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0