Vårdcentralen

Jag sitter på vårdcentralen just nu. Känns som att jag blivit stammis här.
Har hostat typ till och från hela natten, och känner mig sjuklig och hängig. Betydligt sämre än igår. Hatar att må dåligt och hatar att hamna efter med saker. Känns även obeskrivligt irriterande att jag blivit sjuk en 3e gång den här höst/vintern.
vad har hänt med mittnimmunförsvar vad fan?
Men den här gången ska jag bli frisk på riktigt, ska ligga hemma och vila tills jag känner mig helt frisk. Orkar inte med att börja om från början hela tiden.. Gah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0