Ledig från träning + Spexfoto

Idag är den fredag och min officiella lediga dag från träning den här veckan.
Vilket innebär att jag ska ha ett liv.
Därför kan updateringen bli lidande. Sorry guys.

Jooobbiiig morgon. Är sjukt trött.

Nåväl.
Dagen består av musikvideoredigering för bandet Love and duct tape.
Så det är skönt. Man behöver bara använda sina datakunskaper och estetiska känsla. PERFECT.

Nu ska jag klä på mig och peta i mig lite käk.

Levererar några foton från gårdagens Spexfotografering
. Hahahaha. Så jääävla fula.
HAHAHA. Samtliga foton är lånade av Malin.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0