Matchdagboken

Inlägg nummer 12- Brynäs borta


Spelarna:
17 st + 2st målvakter.

Lagets insats: Tycker att vi gör en jävligt bra match faktiskt. Dommaren är inte på vår sida. Han är rentutav bajs om jag får säg det själv.
Resultatet: 4-2 till dem.

Någon jag vill lyfta fram: Hela laget då jag tycker att i stort sett alla gör en betydligt bättre match än sist.

Min insats: Är nöjd. Finns självklart saker att jobba på men vi möter ett av de lag som de flesta tippar i SM-finalen 2011 och jag gör en bra match om jag får säga det själv. Men som sagt, några saker jag ska tänka på till kommande matcher. Får min första utvisning i riksserien för otillåten Tackling också. Jag hade liksom bara en enda utvisning hela förra säsongen..

Mål: 0
Assist: 0
Utvisnings.min:2 min.
Övrigt: Har ett blåmärke alá 5 cm i diameter ungefär på armen sedan en brud slog mig med sin klubba. As öm och allmänt söderbultat. Hoppas du sover dåligt din jävel, det gjorde i alla fall jag då jag inte kunde ligga på min arm som vanligt.
En påminnelse till fram över: Brynäs spelar kroppsligt och ganska fult.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0