Morgondagen

Alla andra i min klass har sovmorgon till 12 i morgon.
Själv ska jag ta bussen kl 07:00 för att komma i tid till min praktik.
SJÄLVMORD. Är stört morgontrött.

Gaaah.

Tröstar mig med att Kalle aka BÄSTA kommer hit om en stund och somnar bredvid mig.

Var och kollade våran match idag, stod 2-2 till det var 1 min kvar då Jose satte den.
Skön jävla lättnad. Är så otroligt spelsugen att jag vet inte vad.


I morgon ska jag föresten tydligen vara statist på praktiken. I en produktion för svt.
Vet inte om jag får säga mer än så men det ska bli intressant i alla fall. ;)
http://www.hell-man.se/wp-content/SVT_Logga.gif
bildkälla.
Nu ska jag gå och göra matlåda och lite te.

Pusspåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0