Träning, shopping och 4 månader

Hade två gaaalet jobbiga träningar igår.
Eller ah. Fyspasset var sjukt jobbigt, så då var jag död när vi väl hade ispass sen.

Idag är det ispass och sen träningsmatch med dam2.
Ska bli kul som fan även om jag fortfarande är trött i kroppen sen igår.

Köpte ett par jeans, två linnen och en ny foundation igår också.
Vilket innebär hålla-i-pengarna-period nu resten av månaden för min del då jag till skillnad
från många av mina vänner inte får någon lön och har några tusen mindre i månaden att leva på.


Idag är det föresten 4 månader sen jag och Kalle bestämde oss för att hålla ihop.
En tredjedel av ett år. Tiden går faktiskt sjukt fortf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0