Thailand i 2 veckor, nej tack?

Undrar om min pojkvän är rent dum i huvudet eller världens sötaste.

Läste på hans mammas facebook att dem skulle åka till Thailand om x antal månader.
Var tvungen att skriva ett sms för att höra om det var något jag missat, och fråga om Kalle skulle med eller om det var en resa hans mamma och pappa skulle göra ensamna.

Fick svaret:
"Dom undrade om jag ville följa med..
2 Veckor i Thailand.
Det klarar jag inte. Inte utan dig!"


Blir tokig på honom.
Är han knäpp?!
Det är klart han ska åka till Thailand i 2 veckor?
Nej, istället tänker han vara hemma i kalla äckel-Sverige bara för att kunna vara med mig.
Självständigpojkvän.nu

Ska seriöst övertala honom. Annars åker jag själv mer än gärna med hans mamma och pappa.
Hahaha.

http://www.sistaminutencharter.net/wp-content/uploads/2010/04/Thailand.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0