Svt

Hemma efter en lååång dag.
Till skillnad från mina klasskompisar som haft kompensations ledigt sen 10:30. Gaah.
Jag och Koski har varit "Spring pojkar" åt Art89 idag inför Anaginas tv show som ska vara klar nu på torsdag.

Jag skulle till svt´s rekvisita/dekorförråd och hämta en grej.
Fick höra av redaktören att jag skulle till gatan där svt ligger så jag åkte dit... .. för att få reda på att förrådet
ligger 5 min från stället där kontoret och studion är. Faaail.

Kom fram till andra stället och blev kvar i 1000 år då gubben där var trevlig och det dessutom fanns typ 15 varianter av just det jag skulle hämta. hm..

Avrundade dagen med ett möte om hur showen kommer vara upplagd och jag kan inte säga annat än att det känns sisådär att jag inte kan vara med under inspelningsdagen i morgon.
Hade verkligen velat träffa gästen för att se hur denne ser ut i verkligheten, vet inte om jag får säga mer än så.
Hade varit kul att vara med rent allmänt också, men jag får kika på programmet på Torsdag istället.
Håller tummarna för att jag inte syns allt för mycket i rutan, hahaha.


Nu: träning till sent i kväll. Pusspåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0