Dagens bikt

HAHAHA. Dagens bikt:

Skulle skicka mitt cv+ personliga brev till min Rörlig bild C lärare för att få en praktikplats.
Sjävklart skickar jag fel personliga brev, det brev jag skrev när jag sökte jobb på mcdonalds.

Fick svaret:

"Hej Jennifer!

Jag vill att du gör om det personliga brevet så det är riktat mot vår bransch, så det inte står att du vill jobba på mcdonalds...
Skriv vad du är intresserad av inom media och vad du skulle vilja utveckla under din praktik. Är du intresserad av att live-TV, jobba redaktionellt, ta egna initiativ, va med och planera programinnehål etc."


Hahahaha, jag dog när jag läste det Hahahaha.
Det är sjukt pinsamt samtidigt som killen seriöst måste tro jag är dum i huvudet som söker praktikplats med ett mcdonalds-anpassat personligt brev. Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0