Gårdagen spenderades med min danska prinsessa

 

 

 

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/185369_10150265014959067_667149066_7627573_2828719_n.jpg


Bild från gårdagen med Aspe.
Vil gick huuur långt som helst i Stockholm.
Kvinnan har bott här i ett år men aldrig haft en riktig rundvandring.  Med andra ord, dags.

Åt sushi på drottninggatan, inte alls lika bra som Tumba wok sushi, men fullt godkänd med tanke på priset. Jäävligt dyrt med mat i Gamla stan btw.
Aldrig att jag hostar upp 350:- för en lunch. Det kan man ju äta lunch för x3 på en resturang i Tumba.
Sjukt.

Kvällen spenderades sen med Henke, Kalle, Tom och Anthony.
Standard.

Sov sen på Odenplan i Tom och Fredriks lägenhet där Aspe tyckte det var så ostädat att hon knappt ville ta av sig skorna. hahaha. My Danish princess. 

Ska ta en dusch, städa och umgås med min bror idag då han flyttar iväg i morgon och sen är bortrest större delen av året kommande 4 år. Sjukt.
Får se om jag åker in till thevoice invigningen eller om det bortprioriteras helt och hållet.


Ingen mer bloggning på en stund.
Måste även skriva en to do list då jag lyckats samla på mig lite grejer att göra.
Om Sandra Frykberg läser detta, skicka ett mail med dina inloggningsuppgifter så sätter jag in din bloggdesign ev. i morgon eller vid kommande tillfälle. Rekommenderar att du sätter ett tillfälligt lösenord som typ "groda123" för din egen sekretess skull.



Pusspåer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0