Reser iväg igen

Bokade en resa över till Åland, redan ikväll, haha.
Så nu ska jag ägna dagen åt att hämta ut ett paket på posten, åka förbi apoteket, packa, och om
jag hinner så ska jag träna innan jag lämnar landet.

Min bebis va lite ledsen i ögat över att jag åker tidigare än vad tänkt var, men jag gör det så jag kan komma hem tidigare istället. Vi har 14 månader på lördag så då vill jag vara hemma och pussa på han.
Och då han inte har semester så  vill jag spendera helgerna med honom så mycket det går.

Nåväl. No update kommande vecka med andra ord.
Vårat landställe har knappt toalett liksom, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0