Brun och blond? Ja tack.

Fett trött chey.
Fryser gör jag också. Sitter fullt påklädd + mysrock på och känner ändå att det är kallt trots att elementet är på max.
Kul.

Ge mig sommar nu. Helvete.

Såhär brun (och blond) skulle jag GÄRNA vara just nu. Osminkad är jag också.
Och det orangea över mitt huvud är inte mitt hår, det är någon typ turkisk/sri lanka- mask som jag har för mig ska driva ut andar eller något ur hemmet. Den har suttit där så länge så lägger inte ens märke till att den finns där längre.. När jag tänker efter vet jag inte ens om den gör det längre.. hm. Hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0