Grå och gjord i paint

Vill till och börja med ber att att lägga ned tjaffset om "bli dagens blogg i min blogg".
Så jääävla överskattat när folk tjatar till sig kommentarer på det viset. Tänker inte ens publicera era kommentarer.
Annat är om bloggare har dagens blogg som ett tips till sina läsare, för att uppmärksamma andra liksom.
Typ  "dagens tips".

Sen så tänkte jag bara be någon be till väderguden att kylan försvinner.
Man gråter pga av minusgraderna när man går ut.

Och är det bara jag som missat grejen Kissie skriver om i sin blogg? Fattar nada trots att jag läst hennes blogg i närmare 3 år. Kommer fortfarande i håg hennes home-made-header som var grå och gjord i paint.


Träning i kväll till 22:30. Kul. Tror jag ska sova en stund innan dess..

Kommentarer
Postat av: Laura

2011-02-24 @ 17:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0