Vad jag ska göra av mitt liv

Rätt ofta funderar jag på vad jag vill göra med mitt liv.
Jag vill arbete med något kreativt. Där jag får använda den kreativa halvan av hjärnan, hålla på att fixa, pilla, peta och ha mig tills jag är nöjd med resultatet.

http://www.skola.umea.se/images/18.1165bc431119e4cb4b580009179/m%C3%A5larf%C3%A4rg.jpg

Jag har funderat på att börja måla tavlor, tror jag ska göra det till friggan sen när den blir klar.
Något jag också skulle vilja göra är att skriva en bok. Tänker nästan varje vecka på att jag ska börja på en roman eller självbiografi.
Istället ordbajsar jag ned mina tankar här i bloggen, lite som att tröstäta.

http://www.torpastenhus.se/gfx/bild_03bok.jpg

Jag skulle vilja designa plagg åt skinny bitches.
Och något som jag också tänker på otroligt ofta är att jag skulle vilja hålla på med makeup.
Tycker det är skit roligt att sminka sig men vågar inte gå fullt ut vardagligen då det känns smått patetiskt att se ut som man är redo för melodifestivalen när man i själv verket bara ska träna.
Jag skulle även kunna tänka mig att hålla på med ansiktsbehandlingar, etc.

http://killerdarling.com/wp-content/uploads/2010/07/makeup_30427350.gif

Jag älskar även att fota. Om någon bor i Tensta så ska jag tydligen ha en eller flera foton utställda på biblioteket där. Jag var med i ett projekt som heter Marilyn Express där man fick ställa ut sin konst/foton och dem har fortsatt med det även om jag inte hinner komma på möten etc.. hm..




Så.. Om ni vet vad jag ska göra och kan kompinera flera av dessa så kan bästa förslaget få en fet jävla länk under min header i några veckor.

Om inte annat ska jag försöka ägna mitt liv åt att hinna göra alltihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0