Denna måndagskväll

Trevliga kvällsysslor denna måndagsafton:

- Fixa med allas timrapporter som sände live under Sweden Hockey Championships.
- Planera en redovisning.
- Se till att alla sändningarna ligger på hårdisken.
- Se över praktikplatsen.


Saker jag skulle behöva/vilja göra istället denna måndagsafton:

- Ha ett poweryoga pass. Alternativt få massage.
- Städa mitt rum.
- Tömma min garderob och boka bord på någon loppmarknad.
- Ta ett varmt bad.
- Somna brevid Kalle.
- Kasta ut alla julsaker från mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0