Svar på kommentar



Svar:
Jag vet om det. Såg en dokumentär för runt ett år sen, eller om det var ännu längre sen om henne.
Men jag tycker fortfarande att sexhandel är jävligt äckligt.

För att jag tror inte att en större andel % av de människor som säljer sina kroppar/tjänster gör det för att de uppskattar det. Tror faktiskt att de flesta mycket hellre skulle ha ett "vanligt" (socialt accepterat) yrke som gav samma inkomst eller bättre för samma arbetstid.

Och faktum med att jag tror att det är någon psykisk rubbning/störning/fetish/vad man nu vill kalla det om man uppskattar att sälja sin kropp till främlingar.

Sen tror jag även att sexhandeln i Sverige många gånger skiljer sig lite från den utomlands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0