Cupcakes

Koski spydde så vi sågs inte. Istället handlade jag bakgrejer för att ta mig an försök 1 att göra sugarpaste.
Jag älskar att hålla på med lera, att måla, och allt som kräver kreativitet så det ska bli intressant å se om det här går vägen.
Kände att jag var ju tvungen att sätta mina sockerkreationer på något också så ska baka cupcakes och frysa in.

Har fått någon sjukgrej för att dekorationsbaka.
Njuter mer av själva processen att sitta och pilla, vara nogrann etc, än att äta det man gjort, då jag oftast inte ens är sugen, haha. Sjukt?


Lär ju dock dröja innan jag är såhär grym..  Foton lånade av Eva Blixman.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0