Hälsningar från Rhodos

Hälsningar från Rhodos.
Orkar inte skriva så mycket, men vi har det bra. Lite för bra kanske, haha.
Vädret är typ 50+ i solen och efter knappt 3 dagar har vi fått ordentligt med färg.

Försöker hitta tillfällen att träna men det är för varmt, det går liksom inte.
Och på kvällarna när solen gått ned framåt 22 vill man inte gärna spring ensam i mörkret på Rhodos gator.
Finns tyvärr inte gym på hotellet. Försökte köra vattengympa i det grovt saltade vattnet. Haha.

All inclusive mat börjar efter dagar kännas liiite uttjatat, trots att jag och Kalle åt en supergod dyr middag igår på ett as fint ställe 4 våningar upp så man såg hur långt som helst. Vi hade för övrigt exakt ett år som par igår.
Råkade av misstag äta lever i går till lunch, haha, euw.

Ska ladda upp några oredigerade foton, så ni får se något, annars kan uppdateringen dröja då jag trots allt har annat för mig.

Mamma, pappa och bror får dock gärna höra av sig och säga om de vill ha hem något.
Har köpt ett svart läderskärp till bror.

Tänker även berätta att jag får ont i hjärtat när jag ser alla hemlösa hundar och katter gå omkring på gatorna/stränderna, samt att vissa människor har S J U K T  långa arbetsdagar. Vi var i en butik runt 12 på fm och kom tillbaks ungefär samma tid fast 00 på em, och samma person stod i kassan. Hemskt.

Pusspåer.





Tar 10000 år att ladda upp en bild och jag förstår inte riktigt den här PC datorn.. är så himla van med min MacBook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0