Opepp depp

Idag känner jag mig jävligt opepp.
Jag skulle träna på förmiddagen men har haft sjukt ont i magen sen igår. Går knappt att stå upp, så ligger i sängen i hopp om att det ska gå över.

Jobba kväll idag igen..

Kalle skickade sms om att han ev. tänker jobba över och då sover hos en arbetskollega. Kul.
Vi har sovit tillsammans en natt sen vi kom hem från Grekland. Deprimerande..
Dessutom hade en gammal vän hört av sig om att han vill träffa honom på lördag, dvs den enda dagen då vi båda är lediga från arbete.. Kul.

Nej, nog om depp. Såg en inspirerande dokumentär om kvinnor som lyckats i livet.
Kalle gnäller att det är som att gå i skolan när vi kollar på film, för jag vill alltid se tragiska, intressanta dokumentärer. Haha. Men det är så himla intressant.
60+ varning, hoho.

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/249438_10150209655659067_667149066_7136450_5193480_n.jpg
Igår påväg till jobbet. Inget smink förutom läppglans och allmänt peppad brud. Kanske inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0