Läsken från Asian market

Lovade att lägga upp bilder på läsken jag och Kalle köpte häromdagen på Asian Market på Olof Palmes gata.
Rekommenderar INTE då samtliga smakade något mellan äckligt och det värsta jag druckit i mitt liv.


Root Beer, hade Kalle sett i någon film och ville absolut smaka. Smakade massageolja, haha.
Den gröna skulle smaka vinter melon. MUMS tänkte jag. Smaken var så sjukt äcklig att jag får kvälvningar av att tänka på den.

Den här var god, tills eftersmaken kom. Fanta med jordgubbssmak.
Den enda som faktiskt gick att få ner. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0