Igår och idag

I går hade jag bara en lektion som jag tog ledigt i från, låg med andra ord hemma och sov ganska länge efter SM firandet på söndagskvällen.

Skickade ett mess till Sigge och vi åt thaibuffé lunch och tog sen en promenad. Någon skön människa hade lagt ut en kokosnöt, papaya, mango, annanas, mandarin och äpple i snön vid en brygga. Haha. Vad fan?

Avrundade kvällen med att överföra pengar och dylikt. Känns bra att min internet bank nu ÄNTLIGEN fungerar.
Ska bli så mycket bättre på att hålla i pengarna nu.


Idag har varit en chilldag och trots att jag hade fet sovmorgon så sov jag dåligt.
Blä.
Träning snart.

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0