Jobb

Har jobbat hela dagen.
Fick förfrågan om att arbeta i morgon och på fredag också.
Efter lite prat med min lärare så tackade jag ja till arbete i morgon men på fredag har vi utspark.
Dock börjar jag kl 8 i morgon vilket är som ett självmord då jag är extreemt trött... Dessutom ska jag spendera kvällen i Tullinge och behöver då åka hem tidigare. :(


Nåväl. Mysigt med barn även om det var en tuff dag idag.
Tjänar dessutom in mer än ett studiebidrag på de två dagarna så det är fett värt. Dessutom trivs jag riktigt bra.
Särskilt eftersom att jag har en skuld a´la big mama till mina föräldrar för utlandsresan jag försvinner i väg på nästa söndag. 10 dagar kvar. GAALET.


Ska laga mat, sen åka i väg på spinning+core och efter det avrunda kvällen i sällskap av min manliga hälft, några vänner till oss och sen åker jag hem och däckar i sängen. Hoppas jag överlever morgondagen.

Pusspåer alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0