N E R V Ö S XXXXXXXL

Bra. Fint.
Jag är tok nervös inför morgondagen.
Hade tänkt gå och lägga mig i tid men kl är 22, vi har inte ätit, jag har inte ens duschat än, och ännu mindre förberett morgondagen. Åååh...

Har ingen aning om vad jag ska göra med mitt hår och sminkning.
Håret är största problemet. Speciellt eftersom att man ska ha mössa på sig.
H j ä l p.


Och det som bäst lugnar mina nerver och får mig att slappna av är Kalle.
Men han säger att han måste förbereda en sak inför i morgon till min student så han kan inte sova med mig.
Ååhh..


Stress.
Undrar hur många som påriktigt freaks out pga sin student.
Känns som att man vill maxa den och göra den så jävla grym, man tar ju bara studenten en gång.

Kom på att jag inte hade några skor heller. BRA. SMART.
Så fick bli ett par "gamla" vita som är använda 2-3ggr typ.
Dock är de super svåra att gå i, så hur sjutton ska jag kunna springa i dem?
Ååhh..
Kanske tar ett par andra istället.. Eller.. Ångest.

http://www.solleftea.nu/images/18.20ae6e211a291594148000135430/A+ettabild+student.jpg

Kvar att göra innan jag somnar för inatt:
- Leta reda på flak-kläder.
- Lägga fram axelbandslösa BH:n + Klänningen.
- Planera plats att träffa släkt/familj/vänner.
- Sätta telefonen på laddning.
- Träna på att locka håret.
- Duscha, vaxa benen, noppa ögonbrynen. Peeling.


Satsar på att sova innan 00:00 i alla fall.

Kalle kom hit. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0