Klarat provveckan

En provvecka på Amnesty avklarad.
Jag och en till var de som klarade det, av 15 st.
Lite stolt. Jag får anställning, om jag vill, med andra ord. Nåväl.


Myskväll med min prins ikväll.
Mamma och pappa är bortresa och kollar på brors match, så får passa på att njuta av lugnet och möjligheten att kunna ta ett fett långt bad utan av att någon behöver komma in i badrummet och nyttja toan.
Vi ska även passa på att lyxa till det med maten lite inför det kommande helgen som innebär s t r e s s.
Bjuder på en sommarbild och hoppas ni får en trevlig kväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0