Min söndag

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/316711_10150283975824067_667149066_7808533_4531292_n.jpg
Gick en jäävligt lång och besvärlig promenad i min ensamhet idag, haha. Skönt att få vara själv faktiskt.
När man har en partner blir det lätt att man blir siameska och gör ALLT tillsammans, så det var skönt att vi gjorde något på varsitt håll idag. Tror vår relation behövde det.

1,3 mil ca gick jag, på mark jag tidigare aldrig varit på. Också trevligt!
Känns som att jag trampat på varenda cm av den här orten så det var kul med omväxling då jag fann en ny väg idag.

Är för övrigt ganska trött på att bo i en förort.
Var och handlade middag i går på Ica med Kalle när jag träffade min dagisfröken jag hade när jag var 3-5 år. Hon kände igen mig och hälsade. Anonym, eller.

Nåväl.

Nu ska vi mysa framför en film och gå och lägga oss i tid idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0