Träffa Aspii idag

Sov lite längre idag än planerat, men vaknat 4 ggr i natt så det var behövligt.
Trots att jag varit hemma hela veckan och hela helgen som var, så är jag fortfarande inte helt frisk.
Hostar, snyter mig och känner mig inte överdrivet fylld av energi.

Idag ska jag dock försöka "lura" min sjukdom lite och leva liite mer som jag brukar.  (dvs inte enbart ligga i sängen, äta yoghurt, titta inredning och sova)

Jag ska åka och träffa fina Aspii i eftermiddag.
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/317270_10150314749017698_548707697_7809514_764421857_n.jpg
Hon ville köpa linser i stan och efter det åker vi hem till henne, lagar lite middag och går sen
och kollar på Segeltorps premiär i riksserien.

Det tråkiga i det hela blir att jag knappt hinner se min prinsiprins idag. Han kan inte heller komma till matchen då han är på thaibokxning. Och vi har knappt setts på 2 veckor nu i och med att båda varit sjuka. Man saknar verkligen sin partner när man inte setts på ett tag. Helt tomt utan varandra.

Om det är någon som vågar utmana mig i Wordfeud så heter jag jenipen.
Ni får gärna skriva i chatten vad ni heter oavsett om jag känner er eller inte.

Pusspåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0