Transexualitet

Jag var på event häromdagen där det var öppet transsexuella personer. (Män -> kvinnor)

Jag: Om jag skulle ligga med en en transsexuell person som har kvar sitt kön, skulle du se det som att jag låg med en tjej eller kille?
Kalle: Båda. Eller skulle du se det som en trekant?

Haha. Ovanlig diskussion.
Svår fråga dessutom.

32737818Okänd, "Vicky Eriksson" och "Vanessa Lopez". Sistnämda födda som pojkar. Bilden lånad från Vickys blogg.

Vill även passa på att förtydliga att jag inte har något emot personer som inte går efter heteronormen.
Ser HBT personer som alla andra även om diskusioner som dessa ovan kan göra en kluven.
Vad är vad liksom?


Kommentarer
Postat av: Vicky E

2011-10-25 @ 19:32:40
URL: http://imvicky.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0