En dag med Aspe


Vi struntade i stan och jag åkte hem till Aspe i regnet
. Hade mina Vagabond-as-sköna-låga-stövlar och en osexig vindtät jacka, haha.
Vi kollade på topmodel, med dansk översättning och tog det lugnt.

Efter det åt vi en god middag bestående av thai. Värt! Ovanligt billigt för att vara thai också.


"Ja sa till dem att jag inte ville ha det här, ändå la dem på" *tar bort pizza salladen*


Söta Josephine Asperup.

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/294446_10150326697827698_548707697_7875240_1622776865_n.jpg
Jag och Aspe hann även hänga lite på Citygross med hennes på G Henrik Lundqvist.
Ganska stabil kille.

Avslutade kvällen i hallen och se Segeltorp vinna över Ormsta/DE med 1-0.
Resultatet var väl inte helt rättvist då Segeltorp hade 6ggr så många skott på mål och enligt min
åsikt ägde störrde delen av matchen.
Men det är ju målen som räknas, tyvärr, haha. Ibland borde en jury få avgöra som i simhopp, skulle kanske bli mer rättvist då. Eller?


Nåväl.
Kändes bra att göra någonting av dagen. Och känner mig lite piggare efter frisk luft och social stimulans.

Ska försöka jobba i morgon om det finns några uppdrag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0